štvrtok 5. septembra 2013

Laky Astor Fashion Studio


V poslednej dobe som postrehla dosť recenzií na Astor laky a napriek tomu som sa rozhodla, že tiež prispejem. Laky značky Astor som obchádzala a vlastne som si ich vôbec nevšímala až do doby, keď k nám dorazila nová kolekcia Fashion Studio. 

Sympatický tvar fľaštičky a tie nádherné odtiene spravili svoje a ja som stala majiteľkou dvoch lakov a to 220 Lagoon Lace a 234 Lily Rose. Lagoon Lace nebol úplne podľa mojich predstáv, takže už si nažíva inde. Cez víkend som dokúpila dva nové laky a to 238 Orange Daisy a odtieň 136, ktorý ako jediný nemal pomenovanie. Napriek tomu, že sú všetky Made in Spain. Na internete som našla, že by malo ísť o názov Anis Fluid. Či s názvom alebo bez, je to farba, ktorú som si predstavovala (pod svetlami drogérie) pôvodne pod Lagoon Lace. Takže dnes Vám predstavím krásne tri farbičky.

Prvým je teda odtieň 234 Lily Rose. Je to krásna jemná ružová farba, ktorá na nechtoch vyzerá veľmi elegantne. Sú potrebné minimálne dve vrstvy, ale ani tri neuškodia. Nebublinkuje a pomerne rýchlo schne, čiže naozaj tie tri vrstvy nespravia problémy. Odlakovač ide v pohode, zatiaľ ako jediný nespôsobuje zažltnutie.
Krásnou pastelovou oranžovou sa pýši odtieň 234 Orange Daisy. Na nechtoch  pôsobí sýtejšie ako vo fľaštičke, čo jej ale neuberá na kráse. Dve vrstvy v tomto prípade úplne postačia, pri väčšej šikovnosti postačí aj jedna. Odlakuje sa rovnako bez problémov, ale zanecháva po sebe mierne žlté zafarbenie.
Nakoniec moja anonymná láska, odtieň 136, pravdepodobne Anis Fluid Je to rovnako krásna krémovka, ako predchádzajúce dva laky. Má ale svoje pre aj proti. Plusom je jednoznačne úžasná farba,naozaj lesklé schnutie a krytie v dvoch vrstvách. Negatívnou stránkou je katastrofálne zažltnutie. Ale zasa to viacmenej vyrieši kvalitný podklad.

 Neodvážim sa však so 100% istotou hodnotiť výdrž, mne vydržia dlho bez menšieho poškodenia, respektíve ich odlakujem skôr, ako sto stihnú :D. A hlavne to dosť závisí od kvality podkladu. Nemyslím len nechty, ale aj podkladový lak. To mi pripomína, tak mierne mimo témy: ak by mal niekto nepoužívaný Miss Sporty Nail Expert Manicure Strong Growth (taký ten dvojfarebný ružový), tak ho rada kúpim, pretože ani v tom najzapadnutejšom obchode ho už neviem zohnať:(.
Všetky tri laky schnú do leskla a pomerne rýchlo. Sú trocha redšej konzistencie, ale lakovanie s nimi ide perfektne. V jednej vrstve majú tendenciu prúžkovať, ale v ich prípade nevadia vrstvy navyše, lebo nebublinkujú a zasychajú stále rovnako. Ich normálna cena je 2, 99 € a objem 6ml. Výber farieb je naozaj úžasný a mám problémy neodniesť si každý raz nový :).

Na nechtoch s tulipánmi je všade Lily Rose, len som použila "servítkovú" techniku a tá to trocha pozmenila.

Máte už aj vy nejaký svoj obľúbený odtieň z Astor Fashion Studio?



4 komentáre:

  1. Jé, já tuhle řadu zbožňuju, fakt nádherný barvy. Mám modrý Lily of the valley, tm. fialový New Bohemian, žlutý Yellow buttercup a světlejší fialový Urban lolita. :D Moc se mi líbí ten druhý nail art, ten se ti povedl, vypadá to zajímavě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Urban Lolita som už naposledy pomaly kúpila, ale som si povedala, že nemôžem:D

      Odstrániť
  2. Toto sú nesmierne podarené odtiene... chvááálim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A sú moje najobľúbenejšie...Lily Rose som už stihla minúť:D

      Odstrániť