pondelok 9. septembra 2013

Liebster Award



Ahojte! 

Na tento počin som bola nominovaná Romanou z Malý koutek krásy a veľmi ma to potešilo a veľmi pekne jej za to ďakujem.
Tagy a podobné príspevky, kde sa o blogerkách dozviem čosi viac mám veľmi rada a vždy sa mi dobre čítajú. V tomto prípade ma bod o tom, že mám prezradiť 10 ľubovolných vecí o sebe, prekvapil, ale aj potešil, lebo sa pri podobných veciach vždy zabavím. Tak dúfam, že vás nebudem nudiť :). 


Takže celé to vyzerá asi takto:
1. 10 vecí o mne
2. Odpovede na 10 otázok od nominujúcej blogerky
3. Položiť 10 otázok blogerkám, ktoré nominujem
4. Nominovať ich :D
5. Informovať ich o nominácii


10 vecí o mne

1. Milujem zvieratá a vždy keď vidím nejaké roztomilé zvieratko, tak ho pozdravím a začnem na neho huhňať, ako na malé bábo :D.  Napriek tomu, teraz už pár mesiacov nemám žiadne, pretože mi po 17 rokoch zomrelo moje mačiatko. 

2. Mám nutkanie nonstop fotiť všetky kvety v mojom okolí. Proste ma fascinujú.

3. V „krízových situáciách“ nepotrebujem na ukľudnenie čokoládu, ale reďkovku.

4. Z drogérie viem len veľmi ťažko odísť bez laku a už ich pomaly nemám ani kam dávať. Pritom ešte pred 2 rokmi som vlastnila asi tak 2 laky a nebolo ani poriadne čo lakovať :D. 

5. Milujem futbal, hokej a v podstate všetky športy. Som schopná niekedy stihnúť aj 3 športové podujatia za deň :D. Keby som sa mu toľko aj aktívne venovala...

6. Som extrémne tvrdohlavá.

7. Som narodená v znamení Váh a to je aj vidieť.  Rozhodovaním strávim neskutočne veľa času.

8. Prechádzky v prírode, ale aj po meste sú pre mňa úžasným relaxom.

9. Ak niekam idem sama, tak vždy počúvam hudbu. Z toho pramení aj menšia úchylka na slúchadlá, ktorých vlastním nespočetne veľa a v rôznych farbách. Nedám si predsa k modrej mikine ružové, no nie?:D

10. Som straka na pestrofarebné veci. Čiže paletky a podobné si poctivo hromadím :D . 



Otázky, na ktoré mám odpovedať: (nechala som ich  v originále)

1. První vzpomínka, kterou si vybavíš z dětství ?
Asi tú na prútené modré a bordové kresielka zo škôlky a chleba s praženou cibuľou, ktorý nám tam dávali a odvtedy mi vôňa smaženej cibule nerobí zrovna radosť :D.

2. Kniha nebo film ?
Ak mám viac času, tak určite kniha. Predstavivosť mi vtedy funguje úžasne.

3. Výrazné oči nebo rty ?
Rozhodne oči. Vrcholom zvýraznenia pier je u mňa nude rúž :D.

4. Tvůj první domácí mazlíček ?
Andulka menom Mikina :D. Teda bolo ich v krátkom čase s takýmto menom viac, ale nejako to nevydržali, ale nie som žiaden vrah anduliek. To oni mali samovražedné sklony. Si pamätám jednu, takú krásnu bielu, ktorá bežne strkala hlavičku medzi mreže klietky :D.
 
5. Nosíš přes zimu raději kabát nebo bundu ?
Radšej bundu, pretože celkovo sa obliekam športovejšie. 

6. Co nejhezčího se ti v poslední době přihodilo ?
Snažím sa na každom dni nájsť niečo, čo môžem považovať za krásne a výnimočné.  Ale možno to, že sa mi ozvala taká moja menšia stratená láska :).

7. Co jsi dělala před třemi hodinami ?
Tak dnes som zakotvila doma, keďže nie je moc pekne vonku. A cca pred tým 3 hodina som si zrejme odlakovávala nechty a rozmýšľala nad týmto príspevkom :D.

8. Řekni vtip :)
Veľmi rada čítam a počúvam vtipy, ale nikdy som ich nevedela rozprávať. Tak troška zatrapoším teda: Sedia si tak dva leňochody na strome a nehýbu sa deň, nehýbu sa druhý deň, nehýbu sa tretí deň. Nakoniec jeden pomaličky otočí hlavu a druhý ho podráždene okríkne: „Nestresuuuj!!!"

9. Oblíbená hláška ze seriálu/filmu/knihy ?
Fuuha, tak to je ťažké, pretože väčšinu si nepamätám, ale tak Dr. House vždy pobaví nejakým sarkazmom. Černí Baroni sú tiež skvelou zásobárňou:
- Co toto je, soudruhu vojíne? Zastavit stát! Co to je? Hláste se mi.
- Kotlár
- Kotlár Generál Kotlár? Nebo plukovník Kotlár? Tak se opravte, chlape.
- Kotlár Laco.  

10. Oblíbený spisovatel ?
Väčšinou čítam slovenskú literatúru a tam to je Dominik Tatarka a z poézie Milan Rúfus. 


Otázky pre blogerky:
1. Máš predsudky voči ľuďom, ktorý zdravia a „huhňajú“ na zvieratká?:D
2. Čo na sebe považuješ za najzaujímavejšie alebo najčudnejšie?
3. Aký by mal byť alebo je tvoj vysnívaný partner?
4. Čo považuješ za svoj najobľúbenejší kozmetický produkt?
5. Čo by si si na seba nikdy neobliekla z toho, čo sa dnes bežne nosí?
6. Najkrajšia chvíľa tvojho života?
7. Ako sa pozeráš na ľudí, ktorý sa výzorovo líšia od „štandardu“?
8. Akú hudbu by si nedokázala počúvať?
9. Akú prácu by si si vybrala, ak by si mohla?
10. Akým spôsobom rada "zhrešíš" ?:D


Blogerky, ktoré nominujem
Dúfam, že to to príjmete a budem veľmi rada, ak sa zapojíte :)
 



6 komentárov:

  1. Jé, super, jsem moc ráda, že jsi se do toho dala a dobře se mi u tebe četlo. :) Zdravení zvířátek máme podobně, taky jsem na to magor a když vidim pejska, tak se musim držet, abych ho nahlas nepozdravila "ahoj pejsku" :D No někdy mi to ujede. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, a aj za to, že sa nájde podobný zvieratkoprihovárač:D

      Odstrániť
  2. Pokud chceš podívej se na můj blog, kde právě probíhá Giveaway - výběr ceny je na Tobě :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super, že jsi se do toho dala :-)
    Budeme se sledovat navzájem? :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť