utorok 27. augusta 2013

Garnier Moisture Match Wake me up


O nových krémoch Garnier  sa pred istým časom popísalo dosť a vyskakovali na nás naozaj z každej strany. Ja som sa po dlhšej dobe používania jedného z nich rozhodla spísať moje postrehy. Je to aj z toho dôvodu, že som už takmer celé balenie minula a už som aj kúpila som ďalšie. 


Hneď ako prišli tieto novinky na náš trh vedela som, že si vyberiem oranžový variant Wake me up.Teda ani nie tak krém, ako gél. Tento gél je primárne určený pre unavenú pleť bez jasu a ja som vedela, že to v letnom období bez líčenia bude to pravé. A tentokrát som sa aj trafila. Ide teda o svieži energizujúci gél, ktorý obsahuje výťažok z citrusov a rastlinný elixír. Podľa oficiálneho popisu by mal rastlinný elixír poskytnúť pleti hydratáciu a výťažky z citrusov by mali pleť osviežiť a rozžiariť. 


Ako som spomenula nejde o krém, ale o kvázi gél a to je hneď vidieť. Oproti ostatným trom krém je priehľadný, respektíve taký mliečny a obsahuje jemnú perleť. Práve tá by mala zaručiť rozjasnenie tváre. To sa opticky aj konalo, ale samozrejme žiaden extra veľký zázrak a lá "žiarivý diva behom sekundy" (to by na mne ani nešlo :D). Po prvýkrát som sa jej zľakla, že sa budem trblietať, ale perleť je naozaj jemná a po nanesení na tvár ju nie je nijako výrazne vidieť. Pleť sa jemne leskne, ale nie takým mastným spôsobom.


Čo sa týka osvieženia, tam môžem potvrdiť, že po nanesení pôsobí naozaj príjemne. Čo som si hneď zamilovala bola vôňa, ktorá naozaj potvrdzuje prítomnosť citrusov a je to určite energizujúci faktor tohto krému/gélu. Ďalším veľkým pozitívom je vstrebávanie. Vstrebáva sa neuveriteľne rýchlo a nezanecháva ani minimálny pocit mastnoty, ale pleť je po ňom hebkejšia. Tým pádom je úplne ideálny pod make-up. Nezaobišla som sa bez neho ani deň a pod make-up ho budem snáď používať dokým neudrú prvé mrazy. Pri nanášaní sa nevytvárajú žmolky, s čím ja osobne mám niekedy problém pri "starých Garnieroch". Inak nanášanie je celkovo bez problémov, je veľmi ľahko roztierateľný. 
Za celú dobu používania som nepostrehla žiadne negatívne reakcie pokožky, čiže si myslím, že je vhodný aj na citlivú pleť. Hneď po nanesení je pleť trocha červená, aspoň v mojom prípade, čo ale behom chvíľočky zmizne. Hydratuje zrejme naozaj dobre, pretože za celý čas sa mi neobjavila jediná suchá mapka, ale predpokladám, že na vyslovene suchú pleť nie je až tak vhodný. Ja som s týmto gélom veľmi spokojná a to som mu po prvotnej eufórii neverila. 
Neviem, či aj ostatné sú na tom tak, ale už zvažujem aj iný variant na zimu. Rozhodne tento gél odporúčam v prípade, ak vašej pleti chýba aj po nanesení akéhokoľvek krému "šmrnc" alebo hľadáte vhodný podkladový krém.



2 komentáre:

  1. wow ta ruka naozaj vyzziarene! nepovedala by som!


    Inak ak ta zaujima ako vyzeraju v skutocnosti AVON ruze a lesky recenzia tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/avon-ruze-lesky-ake-su.html

    OdpovedaťOdstrániť