piatok 6. septembra 2013

Malé radosti

Rozhodla som sa, že spojím príjemné s príjemným :D a pri potrebe ísť do mesta po objednávku z Dermacolu som sa rozhodla obehať viacero obchodov. Limit som si určila 20€ a... samozrejme nedodržala :D. Našťastie to nebolo až také strašné.

Teda ako prvé som šla do Dermacolu, kde som si vyzdvihla zvláčňujúci krém s vôňou japonskej čerešne, do toho som stihla zatiaľ len nakuknúť, ale mám taký pocit, že poteší babku k meninám. Ďalej ma čakali dva laky, jeden spevňujúci kalciový lak a malinká roztomilá modrá "neónka". Najväčšie očakávania patria Imperial long lash riasenke. Počula som chvály a navyše Demacol riasenky sa stávajú mojimi top. Ako darček k objednávke som dostala antibakteriálnu telovú emulzia pre pokožku so sklonom k akné s čajovníkovým olejom. To nemôže byť zlé:). 
Ďalšími úlovkami, ktoré mi snáď spravili najväčšiu radosť sú dva laky Gabriella Salvete. Nečakala som, že by ich mohli mať a o to väčšia radosť, že mali zrovna dva odtiene, ktoré som chcela najviac. Okolo kolekcia Stars je ešte stále malý ošiaľ, ale myslím si, že oprávnene, pretože tie laky sú naozaj očarujúce. Takýto dobrý úlovok ma ešte viac povzbudil do nakupovania :D. 
Cieleným nákupom bol odlakovač Sally Hansen, ktoré pokladám za veľmi dobré. Doteraz som mala ružový spevňujúci a teraz som sa rozhodla pre modrý, ktorý je určený na citlivé a umelé nechty. Uvidíme či sa hodí aj na gélové nechty, ktorými sa  čas od času zaoberám. Aj vlasová bylinná voda Luna bola na zozname už vopred, pretože moja doteraz používaná, lopúchová, sa minula. Tentokrát som sa rozhodla pre žihľavovú vo viere, že zmena bude úspešná, uvidíme. Veľmi ma potešilo, že som našla "starý" lak od Essence. Hľadala som nejaký pekný lak do hneda, ktorý nebude pôsobiť čierno. To som nevedela, že je to sakra ťažká misia, pretože takmer žiadna značka nemala absolútne žiaden tmavší hnedý. Tento bol asi najideálnejší farbou, aj keď je šmrncnutý šedou. Je to odtieň 71 Trendsetter. Najradšej by som skúpila všetky staré laky od Essence, lebo vzhľadom na ich cenu a dostupnosť som ich pokladala za veľmi kvalitné. Tieto "nové" mi síce nejako tragicky nevadia (niektoré), ale bublinkovanie a rýchle hustnutie je katastrofa a častokrát už aj anonymné laky sú kvalitnejšie. Jedným z tých vyhľadávaných vecí je pre mňa aj gélová linka Essence v odtieni London Baby. Tá je svojou farbou pre mňa unikátna, oči rozžiari a nepôsobí "tvrdo" ako čierna. Je pravda, že ani raz som nevidela tento odtieň v takom stave, aby nevyzeral ako vyschnutý. Vo výpredaji som si povedala, že nemám čo stratiť a zistila som, že má úplne úžasnú konzistenciu. Tak som sa rozhodla "naškrečkovať" :D. Prekvapilo ma, že som našla lak od Miss Sporty Nail Expert Manicure. V minulom článku som písala, že hľadám pozostatky ružové variantu, ale keďže to je asi nemožné, tak skúsim či aj toto bude taký zázrak. Kovový pilník nie je pre mňa, našťastie,  to si vyžiadala kúpiť babka. Stará škola...mne už len pri pomyslení na neho naskakuje husia koža :D.
Posledným kúskom z oblasti kozmetiky je farba od Schwarzkopf Color Mask. Som na ňu naozaj zvedavá.  Je to síce môj vysnívaný odtieň vlasov, ale predpokladám, že mi to chytí úplne na tmavo. Nevadí, som ale naozaj zvedavá čo na to moje vlasy. Balenie obsahuje tubu s farbou, vyvíjací krém v milej mištičke a balzam na vlasy. Objem tuby aj emulzie je 60 ml, to snáď bude stačiť. Tieto farby majú momentálne v Tescu v akcii.

Áno, viem. Podprsenka nepatrí do kozmetiky :D. Ale teší ma, že som našla takéto fialkové duo za veľmi priaznivú cenu 7,50€, čo často nie je ani polovica ceny poriadnej podprsenky. Má všetko čo má pre mňa mať, tak dúfam, že aj ja s ňou budem vyzerať, že mám všetko ako má byť :D.

Máte niekto skúsenosti s touto farbou na vlasy alebo aj iným produktom?

1 komentár:

  1. Ta řasenka od Dermacol je vážně úžasná. Dělá nádherný řasy a stala se jednou z mých nejoblíbenějších. :) Jinak jsem tě teď nominovala na Liebster Award, tak víc info najdeš u mě na blogu http://malykoutekkrasy.blogspot.cz/2013/09/liebster-award.html

    :)

    OdpovedaťOdstrániť