utorok 6. augusta 2013

TAG: 15 divných vecí o mne

Je horúco a moja chuť do recenzií je vyprahnutá ako všetko okolo:D. Keďže sa nejako neviem dokopať k napísaniu niečoho zmysluplnejšieho, tak som si zmyslela, že sa zapojím do tagu. Zrovna tento ešte stále obieha blogmi a u ostatných sa mi zdal zaujímavý. Síce nebudem asi príliš originálna a možno to nebude ani nikoho zaujímať...ale uvidíme:D. 


1. Aká je tvoja prezývka, ktorú používa tvoja rodina?
V rodine väčšinou používajú rôzne skomoleniny môjho mena, čiže nemám v podstate nejakú zvláštnu rodinnú prezývku. Moja mamina je v tomto celkom expert, pretože si dokáže vymyslieť prapodivné oslovenia. Myš a Myšiak je asi najzvláštnejšie, keďže nemá to nič spoločné s mojím menom a ešte som stále neprišla na to, čo mi tým chce naznačiť:D.

2. Aký máš zlozvyk?
Kedysi to bolo nechutný zvyk a to obhrýzanie nechtov. Strašne dlho som s tým bojovala a potom ma to pustilo len tak zo dňa na deň a môžem sa pýšiť dlhými nechtami :).
 Momentálne považujem za najhoršie hranie sa s vlasmi. A v podstate aj (zbytočný) nákup kozmetiky by sa dal považovať za zlozvyk:D.

3. Máš nejakú fóbiu?
Jednoznačne pavúky. Asi nie som jediná, ale táto fóbia je u mňa pekne silná a často nie som schopná sa deliť o životný priestor ani s malinkým pavúkom.  A už len pri tom ako to píšem sa ošívam. Brrr.

4. Akú pesničku si najradšej spievaš?
Ja pre istotu nespievam. Predsa len zbrane hromadného ničenia sa nesmú len tak používať. No vždy mám obdobie, keď mi v hlave znie nejaká. Poprípade ak počujem niečo chytľavé, tak sa toho neviem zbaviť celý deň a pohmkávam si. A hlavne zaspávam pri hudbe, takže následne ráno už vstanem s pesničkou v hlave :D.


5. Čo ťa dokáže vytočiť?
V dnešnej dobe hlavne to, akí dokážu byť ľudia hlúpi a netolerantní. Naozaj nechápem, či  som si to predtým nevšímala alebo je to dobou, ale ľudia mi prídu stále bezcitnejší, neochotní a menej vychovaní. 
A inak som klasický "samonasierací" typ, čiže v podstate ma dokáže vytočiť aj úplné nič:D.

6. Povedz jednu vec, ktorú robíš, keď si nervózna.
Ak sa dá, tak sa musím prechádzať. Inak poklepkávam (klepem ako besná:D) nohou a niečo určite musím robiť rukami.

7. Na ktorej strane postele spíš?
Na pravej, ale v noci "cestujem", čiže kľudne aj na ľavej, ak sa to dá.  Našťastie vraj už nekopem nohami zo sna. :D

8. Aký nápoj si objednávaš v reštaurácii/bare?
Kofolu. To je taký môj prehrešok, ktorého sa nezbavím. Ak už niečo "slušnejšie", tak rozhodne Baileys. To si kľudne častejšie pocuckávam aj doma, napriek tomu, že sa inak aj najslabšiemu alkoholu vyhýbam. 

9. Aký bol tvoj prvý plyšák a ako sa volal?
Plyšákom som asi nikdy nedávala stále mená a tým pádom si ich nepamätám. Za prvých plyšákov považujem dvoch veľkých "méďov". Boli pomaly väčší ako ja a jeden bol taký biely, krivý a druhý bol tmavohnedý s dlhou jemnou srsťou, ale ja som sa ho nesmierne bála. Mal taký výraz blázna :D.

10. Aké kozmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Tak to bude klišé, ale určite je to odličovanie. Neexistuje, aby som išla spať neodlíčená. Toľkokrát som sa odličovala v polospánkovom tranze, že s určitosťou viem povedať, že sa to dá v každom stave a žiadne výhovorky:).

11. Akým smerom stojíš v sprche?
Asi smerom k vode, poprípade čelom ku dverám. Veď keď už niekto "nepovolaný" vtrhne, nech má aspoň traumu zážitok na celý život :D.

12. Vieš niečo zvláštneho  so svojím telom?
Absolútne nič. Veď ja pomaly neviem ani mrknúť jedným okom:D

13. Ktoré je tvoje naj nezdravé jedlo?
Smažený syr. Síce ani tie moje obľúbení špagety nepatria k vysoko zdravým.

14. Akú frázu najčastejšie používaš?
Určite je to "v pohode" a " na parádu".

15. V čom spíš?
V pyžame. To je u mňa tričko a také kvázi kraťase.



Tak snáď sa niekto aj pobaví alebo to aspoň prečíta. Vopred sa ospravedlňujem za duševnú ujmu alebo také niečo:D.

2 komentáre: