piatok 12. júla 2013

Alverde sprej na osvieženie vlasov - Haarerfrischer



Krásny letný týždeň máme pomaličky za nami. Mne sa počas neho nechcelo absolútne nič a našťastie som ani nič nemusela. Neviem prečo, ale v poslednom období je pre mňa dosť obtiažne chodiť medzi ľudí.  Neviem, či je to dovolenkovým stresom alebo teplom, ale ľudia sa správajú absolútne netolerantne a agresívne a prenáša sa to aj na mňa. Dosť sťažovania. Ale aj tak ešte sú dôvody, pre ktoré ma to von neláka. Napríklad sú to „vône“ vyvolané týmito teplami, poprípade všade rozšírenými  grilovačkami. Tie mi samozrejme samé o sebe nevadia, ale čo mi vadí sú napáachnuté vlasy. Celkovo v tomto období nejako rýchlo strácajú vôňu a navyše, bohužiaľ, trávim väčšinu času v zafajčenom prostredí. Práve s tým som si poradila v posledných dňoch.
(Tento predhovor bol snaha o premostenie :D). Takže tým malým pomocníkom, ktorý ma zbaví zápachu z vlasov, je vlasový sprej Alverde.  Je to malá (75 ml) tmavoružová plastová fľaštička. Má plastový vrchnáčik, pri ktorom nehrozí, že sa niekde v kabelke otvorí., ale aj samotný aplikátor je dosť pevný a treba ho stláčať silnejšie. Inak je to obyčajný rozprašovací aplikátor.




Oficiálny popis hovorí: „Receptúra s bio-extraktom zo slezu a kvetu bazy odstraňuje nepríjemné pachy a dodá vlasom príjemne sviežu vôňu. Ošetrenie: komplex účinných látok rastlinného keratínu ako i hydratačný faktor na báze cukru dodáva vlasom dodatočnú hydratáciu.“ 
Vôňa je veľmi jemná, neviem ju zaradiť presne, pretože napríklad ani len netuším ako vonia slez (ak vonia). Vlastne neviem o ňom nič, teda doteraz som nevedela :). Bazu mám však už od detstva veľmi rada, keď z nej dedko robil sirup. Takto nejako vyzerá napríklad Slez lesný.
ZDROJ: http://botany.cz/cs/malva-sylvestris/
No každopádne vôňa je jemne sladká a v niečom mi pripomína klasické Nivea krémy (divné, ja viem :D). Ale čo musím prezradiť, že tak ako som teraz do tej vône zamilovaná, tak mi po prvom "pričuchnutí" robila problém. Ale to je asi len ten prvotný kontakt s neznámou vôňou. Aj po nastriekaní na vlasy ju je len veľmi jemne cítiť a po dlhšej dobe vyprchá. Čo je však najdôležitejšie, že pach vlasov je nenávratne preč. Čiže tento sprej pach neprekrýva, ale skutočne pohlcuje. Aspoň u mňa je to tak.  Dokonca sa mi zdá, že vlasom trocha dodáva lesk, ale nechcem zbytočne zavádzať, pretože som si to možno len vsugerovala. Kedysi som mala podobný sprej na vlasy z Fleur de Sante, ale neviem, či ešte existuje. Ten mal oveľa výraznejšiu vôňu, ale aj viac chémie mám pocit :). Cenu (ako vždy) viem len orientačne a je to niečo okolo 2-3€. Napriek tomu, že ja ho aplikujem celkom dosť a často, sa míňa v podstate pomaly. Toto je pre mňa jeden z top výrobkov za posledné obdobie a musím jedine odporučiť. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára