sobota 5. júla 2014

Dermacol Lift & Matt Day Cream



Pekný júlový večer. Alebo aj pekný večer roku 2014. Asi by som to mala brať už takto po rokoch vzhľadom na pauzu medzi príspevkami. Nasledujúci možno stihnem ešte niekedy koncom tohto roka :D.


Tento krém vlastním už pár mesiacov a stále si na neho neviem utvoriť poriadny názor. Oficiálny popis hovorí o tom, že tento "hydratačný, dlhodobo zmatňujúci denný krém s aktívnou zložkou EVERMAT  až o 32% znižuje tvorbu kožného mazu a viditeľne zmenšuje vzhľad pórov. Extrakty z morských rias aktivujú prirodzený proces regenerácie buniek, obnovujú elasticitu pleti a redukujú vrásky. Intenzívny hydratačná zložka optimalizuje zásoby vody v pokožke a dodáva jej dlhotrvajúci pocit sviežosti. Ľahká, výborne vstrebateľná textúra je vhodná pre normálnu, zmiešanú až mastnú pleť." a výsledkom by mala byť "viditeľne matnejšia, vyhladená, svieža a perfektne hydratovaná pleť" už za 4 týždne Samozrejme pri pravidelnom používaní spoločne s nočným krémom. Ten som ani len neskúšala, takže nemôžem potvrdiť. Krém je dermatologicky testovaný a nemal by obsahovať silikóny, parabény a nemal by upchávať póry. 
Zloženie: Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Polymethyl Methacrylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Pentaerythrityl Distearate, Xylitylglucoside, Sodium Stearoyl Glutamate, tocopheryl Acetate, niacinamide, Anhydroxylitol, Xylitol, Caffeine, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Enantia Chlorantha Bark Extract, Laminaria Ochroleuca Extract, alaria Esculenta Extract, Tripleurospermum Maritimum Extract, Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sodium Polyacrylate, YXanthan Gum, Oleanolic Acid, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum.

Tak ale postupne k mojim postrehom. Krém veľmi jemne vonia. Je to veľmi zvláštna až chemická vôňa, ktorá mne osobne nevadí. Konzistencia nie je úplne hutná, ale je príjemná. Rovnako príjemne sa rozotiera, ale treba ho dôkladnejšie rozpracovať, pretože jeho vstrebávanie nie je zrovna výhra. 
Pleť je hneď po nanesení úplne hladká a naozaj matná. Tento účinok aj pretrváva nejaký čas, ale v mojom prípade len v chladnejších dňoch. Akonáhle sa u mňa objavil náznak potu na čele prišla hotová katastrofa. Rovnaký účinok nastal aj pri moje skúške s vodou. Krém akoby sa "prebudil" a pustil všetku mastnotu sveta. Čiže v takom prípade neostáva nič iné len ho zotrieť. Ďalšie negatívum je, že ho nie je možné dať pod make up. Možno so značkou Dermacol áno, ale mne ani jeden make-up nešiel naniesť. Nešiel vôbec rozotrieť, zgrcol sa spolu s krémom (napriek tomu, že mal krém dosť času na vstrebanie). S takou reakciou som sa zatiaľ nestretla u nikoho, takže možno to tiež nebude v kréme. Kým som v kľude, nemienim naniesť make up a potrebujem len pleť zjednotiť a oživiť, tak je celkom dobrý. Dlhodobý účinok nemôžem hodnotiť, lebo nebol žiaden :). Čo ale nie je asi chybou krému, ale mňa. Pretože som ho nepoužívala pravidelne a už vôbec nie s nočným krémom. K tomu musím podotknúť, že nie som ani vhodná veková kategória, pretože mi nemá redukovať aké vrásky (zatiaľ :D).
Sám o sebe je krém fajn, pretože pleť je hneď po jeho nanesení vypnutá, hladká a matná. Póry rozhodne neupcháva a ani iné nežiadúce účinky nemal. Z môjho osobného pohľadu je to všsk len príležitostný krém. Dermacol výrobky a aj ich krémy mám veľmi rada, ale tento si už znova určite nekúpim.

Máte s Dermacol Lift & Matt Day Cream skúsenosti?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára