nedeľa 20. júla 2014

Balea Waschpeeling




Ahojte. Tak to teda nie je až rok od minulého príspevku.
Čo sa týka peelingov, skúsila som ich už  veľa. Neviem prečo, ale vždy po kúpe nového peelingu očakávam v momente zázračne krásnu babatkovskú pleť. Neviem prečo ešte žiaden taký nevymysleli :D. Jedným z mojich zlozvykov je, že mám niekedy tendencie používať peeling aj každý deň.

Balea je značka, ktorá ak nemala pozitívny účinky, tak nemala žiadne. Čo je tiež fajn. Bohužiaľ, neuškodiť je dnes pri kozmetike skôr pozitívny vítaný účinok ako samozrejmosť.Okrem tohto faktoru ma pri tomto umývacom peelingu oslovila vôňa. je síce pomerne umelá, ale stále sú to maliny. A to u mňa rozhoduje vždy :). Peeling je pomerne tekutý a ja mám radšej trocha hustejšie, ale nevidím to ako negatívum. Peeling je priehľadný, jemne ružovkastý s malinkými červenými peelingovými čiastočkami.


 Je veľmi jemný a k pleti šetrný. Po navlhčení pleti ide vmasírovať celkom ľahko a rovnako ľahko ide zmyť. Po umytí je ešte nejaký čas cítiť malinovú vôňu, čo určite nie je na zahodenie. Podľa oficiálneho "návodu na použitie" sa môže používať ráno aj večer. Dvakrát za deň som ho síce nepoužila, ale pravidelne každý večer áno a žiadne negatívne účinky to nemalo. pleť nebola nijakým spôsobom poškodená. Práve naopak, neobjavovali sa šupinky, ani žiadne suché miesta. Ale ani žiadne zázraky. Póry nijakým extra spôsobom nevyčistí pleť nie je ako detský zadoček, ale veď to zasa nie je ani sľúbené. Cena je ako obvykle nízka, neviem ju presne (opäť prekvapivé :D), ale za 150 ml to nebolo viac ako 2 €. 
Pleť je po peelingu svieža a nejako z nej "kričí" čistota. Takže komu nestačí odlíčenie a vyčistenie a potrebuje peelingovať často, tak toto je dobrá voľba. Kto potrebuje trocha lepšie výsledky asi nebude nadšený, ale aj na to mám riešenie v podobe úplne úžasného peelingu. O tom nabudúce a snáď čoskoro.



1 komentár:

  1. Great post with enough informations.The point of good praise is that it must look deadly serious in order to seem sincere. I really favor in your blog!The great masterpiece with nice and informative post and topic that move me and enlarged my eyeline quite a lot.

    OdpovedaťOdstrániť