utorok 15. júla 2014

Dermacol BB Cream (Emma August 2014) + sovičkový organizér

 

Ahojte. Dnes mám nachystanú takú polovičnú recenziu na Dermacol BB cream, ktorý je z augustového čísla časopisu EMMA a zároveň zoznámenie s mojimi novými sovičkovými láskami :).
Augustová EMMA za cenu 2,50 € v sebe skrýva hneď niekoľko prekvapení. Okrem pravidelných módnych a kozmetických inšpirácií a vychytávok, možno v tomto čísle nájsť pár sexi drsných chlapov :D, zaujímavý článok s našimi poprednými dermatologičkami, motivácia v podobe báb, ktoré svoje telo zmenili na nepoznanie, či zopár pútavých riadkov o Chorvátsku. Okrem tohto všetkého je tu ešte Dermacol BB Cream, miniromán od Jany Benkovej Slnečnica, zľavový kód na www.stilago.sk, či vzorku CC creamu od Mixa (ja som konkrétne mala 2 vzorky, neviem, či omylom :D). 


Ja si síce "Emmu" kupujem pomerne pravidelne, ale myslím, že táto poteší aj tých nepravidelných :D.


No ale k BB creamu. Zatiaľ je skúšaný len letmo, ale veď dlhodobým používaním sa toho až tak nezmení:). Je to konkrétne 8in1 Beauty Benefit Glow, resp. Multiaktívny skrášľujúci krém 8v1 (inak to číslo sa stále závratne zvyšuje, kedysi stačilo 2in1 :D).


Ja som si našla odtieň Bronze a ani som nepozerala po iných. Teda ani netuším, či je možné nájsť aj iné, ale myslím, že Light/Natural by boli vhodnejšie. Tým chcem povedať, že krém je trocha tmavší, ale zasa celkom pekne sa prispôsobí tónu pleti a navyše teraz v lete je na opálenú pleť celkom fajn (a zbytočný, keď je pleť naozaj pekne hnedá:)). Krém obsahuje kyselinu hyaluronovú a vitamín E. Podľa oficiálneho popisu "je revolučným spojením hydratačnej starostlivosti s ľahkým make-upom. Zjednocuje farebný tón pleti a kryje nedokonalosti. Hydratuje, podporuje regeneráciu a upokojuje. Zlepšuje pružnosť pleti, vyhladzuje vrásky a spevňuje pleť. OF 30 chráni pleť pred slnečným žiarením. Ľahko sa vstrebáva a zanecháva jemný hydratačný film." 

Zloženie 
 

Krém je hutnejší, ťažšie sa rozotiera a treba s ním pracovať celkom rýchlo. Po chvíľke sa pleti prispôsobí a jemne ju rozjasní. Krytie je také jemnučké, ale trocha predsa len je. Veľké nedokonalosti však nezakryje. 
Veľmi škaredé čelo: vľavo BB, vpravo bez.
Pôsobí celkom prirodzene, ale pleť sa pomerne dosť leskne. Výdrž posúdiť neviem, ale tak je to BB cream, čiže dlho to nebude :). Keby bol odtieň (alebo opálenie mojej pleti) lepší, tak mu nemám ani čo vytknúť.Oficiálne stojí 8 - 10 €. Ja síce tvrdím, že ak už si mám dať na pleť niečo viac ako krém, tak nech to je rovno make-up a môj obľúbený Maybelline Affinitone neporazí nič, ale v tomto prípade sa určite oplatí vyskúšať.


A môj osobný trhák posledných dní: sovičkové organizéry. 


Ja síce nie som až tak zbláznená do sovičiek, ale tieto sú tak rozkošné. A navyše úplne ideálny organizér. Kúpila som ich v obchode TEDi. Jeden stojí 3,50 €, čo je podľa mňa veľmi priaznivá cena. Dostupné sú ešte dva ďalšie farebné varianty. A či už ho použijete na kozmetiku alebo písacie potreby, určite vždy vykúzlia úsmev. Ja už som tam narvala všetky možné štetce a všetko čo sa dalo. A som s tým veeeľmi spokojná:).




Netuším, či má tento obchod pobočky aj inde, ale ak máte možnosť, určite ho navštívte. Vždy si tam prídem na svoje :). 

A také menej vydarené sovičky k téme :D.


3 komentáre:

  1. to kde si kupovala tu EMMU? :O ja som okrem knižky nemala vobec nič...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kupovala som ju v Tescu, ale s BBckom som ju videla aj v normálnom stánku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to tak hezké si přečíst tento informační příspěvek Jsem velmi rád, že jsem tady a číst tento skvělý příspěvek o Dermacol BB Beauty Cream 8in1 :-)

    OdpovedaťOdstrániť