streda 9. októbra 2013

Garnier Essentials Kompletné odličovacie mlieko



Ahojte! Zasa to tu flákam... Strašne ma hnevá a ospravedlňujem sa, ale ešte minulý rok som si myslela, že v škole to horšie nemôže byť. A div sa svete...môže :D. Niekedy rozmýšľam, že si tam dám prechodný pobyt, veď tam trávim niekedy aj cez 10 hodín. A to nehovorím o náplni seminárov... v skratke...je to na mašľu:D. Tak ale po dosť dlhom čase prinášam nejakú tú recenziu.

Dnes to bude odličovač, bez ktorého už nespravím ani krok. Kedysi som používala odličovacie mlieko z Avonu a na takú hustejšiu konzistenciu som si zvykla a začala hľadať jeho drogérkový ekvivalent. Našla som a je 100 x lepší. Je to Garnier Essentials Kompletné odličovacie mlieko. Konkrétne toto je variant pre suchú a citlivú pleť. Balenie je veľmi sympatické a je to bledoružová umelohmotná fľaštička s objemom 200ml. Tento odličovač by mal obsahovať výťažok z ruže, čo je cítiť aj v jeho veľmi jemnej vôni. Mlieko by malo odstraňovať vodeodolný make-up. Je určený ako pre pleť, tak aj pre oči. Ja ho používam výlučne na odličovanie očí a som nanajvýš spokojná. Mlieko stačí naniesť na tampón a riasenka aj očné tiene sú bez nejakých väčších ťažkostí hneď preč. Ja síce používam trocha iný spôsob, na ktorý je takéto hustejšie mlieko ideálne. A teda nanesiem časť mlieka na riasy a nechám chvíľku pôsobiť. Vtedy mám oči odlíčené naozaj dvoma ťahmi. Oči som zatiaľ ešte nikdy nemala podráždené. Po odlíčení neostáva žiaden mastný film a je k riasam aj pleti naozaj šetrný. Výrobok by sa mal minúť 6 mesiacov po otvorení, ale míňa sa naozaj pomaličky, čiže je čo robiť :).  Z týchto odličovačov existuje ešte variant pre normálnu a zmiešanú pleť  a upokojujúce mlieko Sensitive. Zatiaľ som skúšala len tento a nejako ma ani tie druhé nelákajú. Ak máte s nimi nejaké skúsenosti, budem rada, ak sa s nimi podelíte. Nech viem, či vyskúšať aj tie.

Cena by sa mohla momentálne pohybovať okolo 5 €, ale nechcem zavádzať. Ak máte radi jemné odličovacie mlieka, ktoré naozaj kvalitne odlíčia je toto rozhodne tá pravá voľba. Ja mu naozaj nemám čo vytknúť. 
Máte sním už nejaké skúsenosti, či už dobré alebo zlé? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára