sobota 2. novembra 2013

Labello Lip Butter Rasberry Rosé

Ahojte. Konečne mám trocha času aj na nejaké radosti. Nevedela som sa rozhodnúť (aké typické:D) o čom z nahromadenej kozmetiky napíšem. Voľba padla na moju momentálnu závislosť, ktorou si kompenzujem nedostatok čerstvých malín. Je to Lip Butter Rasberry Rosé.

Myslím, že už som spomínala, že na balzamy v malinkých plechovkách mám slabosť. Čiže prvýkrát, keď som uvidela toto masielko, vedela som, že musí byť moje. Ako to býva, keď vie človek presne čo chce, nedá sa to len tak dostať. Aspoň u mňa to je tak skoro vždy. Je síce možné, že sa dá objaviť aj niekde u nás, ale našťastie do Viedne je to kúsok a toto maslo bolo mojou prioritou pri návšteve rakúskej metropoly.   

Takže čo skrýva táto malá okrúhla malinová plechovka? Po otvorení vás omámi krásna svieža malinová vôňa. Nie je síce taká práva ovocná vôňa, ale určite si hneď spomeniete na malinové cukríky. No proste krása. Často plechovičku otvorím len, aby som k nej „ňuchla“ :D. 


Samotné maslo je jemnej ružovkastej farby a po otvorení vyzerá tak dosť voskovo a tvrdo. Konzistencia je však úplne super, je mäkké a pri dotyku prsta / pier sa roztápa. Čo sa zloženia týka, tak tento zázrak obsahuje napríklad mandľový olej, bambucké maslo či ricínový olej. Už len z toho je jasné, že v tomto prípade hydratácia nebude len použité klišé. Pery necháva naozaj hydratované a hebké a po nanesení vôbec nelepí. Na perách zanecháva bledú vrstvičku a úžasný lesk, takže pery vyzerajú nežne a zdravo.  Aj po nejakom čase ostávajú pery mierne mastné a dokonca som ho cítila aj po konzumácii jedla a pitia.
 Jediná nevýhoda by mohlo byť práve rozkošné balenie. Teda hlavne hygiena, ale všetky jeho pozitíva tento fakt prebijú. Navyše sa dá nanášať priamo na pery (áno, môže to vyzerať zvláštne:D ), čiže aj toto negatívum odpadne, ak vám nevadí priložiť plechovku na pery. Inak sa otvára ľahko, pretože povrch je matnejší a nešmýka sa, ale nemusíte sa báť, že by sa samovoľne otvorilo. 
Maslo by malo existovať ešte v troch ďalších variantoch: vanilka/macadamia, karamel a čisté. Zatiaľ som sa „naživo stretla“ len s týmto malinovým a vanilkovým. Pre mňa je to všetko lákavé a určite žiadnym z nich v budúcnosti nepohrdnem:). Ak sa po ňom budete chcieť poobzerať, je dôležité, aby ste nehľadali len pod značkou Labello, ale aj Nivea. Myslím, že táto variantnosť je spôsobená krajinou dodania a iný rozdiel v maslách nie je. Stojí od 3 – 4 € a objem je 19ml(16,7g), čiže veľmi priaznivé... S balzamami Labello som bola vždy nadmieru spokojná a inak to nie je ani pri tomto masle. Ja nevidím naozaj žiadne mínus (možno dostupnosť) a za seba vám ho rozhodne odporúčam. 

Stretli ste už s týmto maslo? 

A mimo témy:
Síce by si to pýtalo nejaké malinové nechty, ale nech sa aspoň trocha  "obtriem" o Halloween... Napriek tomu, že v tomto "sviatku" sa moc nevyžívam, ale nechty s tematikou nášho skutočne aktuálneho sviatku by mi na nálade nepridali.


A táto tekvička mi robí spoločnosť už pomaly mesiac a od zelenej prešla až po takúto krásnu farbu. 




8 komentárov:

  1. Plechovčičkové Labello musím bezpodmínečně sehnat, vypadá úžasně. Děkuju za tip ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten nail art je suprovy! To labelo vyzera tiez dobre,akurat mi trochu vadi ta bleducka ruzova farba. Na mne by posobila mrtvolne.
    Prebieha u mna sutaz o vlasovu starostlivost Schwarzkopf, pozyvam
    http://lifeparade-by-bashi.blogspot.sk/2013/11/schwarzkopf-vlasova-starostlivost-pre.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zasa takýto "mŕtvolné" odtiene vyhľadávam:D. Ale tento je celkom jemný. Ďakujem za pozvanie.

      Odstrániť
  3. po tom labelle túžim už dlhšie, len ho neviem nikde zohnať :)))

    pozývam ťa ku mne na GA
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, veľká škoda, že u nás je v podstate nezohnateľné. Poprípade si treba spraviť výlet do Rakúska/Poľska... A ďakujem za pozvanie:)

      Odstrániť
  4. Ten balzam vyzerá super, aj keď momentálne som naladená na Crazy Rumors toto sa mi páči. Tiež mám podobne ako ty výhrady voči hygiene takto balených balzamov, ale dostala si ma tým, že sa dá naniesť priamo z plechovky :)) Ale keďže neplánujem v najbližšej dobe vytrčiť nos zo Zvolena tak sa k nemu asi tak skoro nedostanem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Crazy Rumors sa veru odolať nedá:). No tak to nanášanie nie je moc estetické, ale som si na to zvykla. Ja verím, že raz nastane ten deň, kedy prídu aj k nám:D

      Odstrániť