utorok 2. júla 2013

Lip Smacker Fanta





Lip Smacker asi nemusím nikomu predstavovať. Ako som spomínala nedávno v článku o Balea balzame,  v poslednej dobe veľmi obľubujem (okrem iných) citrusové vône. Lip Smacker som napriek tomu, že bol dosť lákavý a na nete sa  "valil z každej strany", dlho obchádzala. Myslela som, že bude taký zlý ako jeho „limonádové“ predlohy, ktoré sú požívateľné len vo veľmi veľkej núdzi :D. No ale nakoniec som predsa len jeden Lip Smacker dostala a som dosť rada.

Čo sa týka obalu je lákavý, veľmiiii :D . Malinký, svieži, oranžový. A hlavne praktický, žiadne nehygienické ťapkanie sa v kelímku. Vôňa je úžasná. Ak to porovnám so spomínaným Balea balzamom je omnoho lepšia a pomarančovejšia, aj keď stále to nie je čerstvo odšťavený pomaranč :D (síce keď tak rozmýšľam, ťažko povedať ako tie voňajú, keďže to čo sa u náš predáva sa často len tvári ako pomaranč). 
Chuť balzamu je tiež oveľa lepšia. Sladká a chutná. Áno, priznávam, že si neustále oblizujem pery, keď ho mám. Napriek tomu som zopárkrát stihla otestovať výdrž, ktorá je prekvapivo dobrá. Vydrží cez noc a nebyť toho oblizovania, určite vydrží aj nejaké to pitie. Na perách dlhú dobu ostane taký mastnejší film. Balzam nefarbí, ale perám dodá krásny lesk. Dokonca si myslím, že je lepší ako niektoré balzamy, ktoré sú určené priamo na hydratáciu. Pre mňa je to ideálny partner na leto a to som inak odporca rovnomenných nápojov. Čiže odporúčam sa po ňom pozrieť, ak je teda ešte niekto, kto sa k nemu nedostal :). Jediná nepriaznivá vec môže byť cena. Približne 2, 50 € za takého drobca sa môže zdať niekomu veľa, hlavne ak je to vlastne len cena za značku. Mne sa to nezdá také hrôzostrašné, lebo mám kopu drahších balzamov, po ktorých nesiahnem už nikdy. A rozmýšľam, že skúsim aj Sprite, či neodporúčate?

A taký bonus, ktorý asi neohúri, ale ja sa k takýmto nechtom pomerne často vraciam, aj v zime:). A hlavne je to tematicky citrusové :D ...





5 komentárov:

  1. Já jsem měla colu a nebyla jsem s ním vůbec spokojená :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzerá to tak, že Cola je najhoršia hlavne sa tuším líšia kus od kusu.

      Odstrániť
  2. Ja som mala tiež colu a zo začiatku sa mi zdala skvelá, ale potom sa mi pery začali vysušovať fakt veľmi a bohužiaľ toto už nestačilo. Teraz mám Carmex a Lip Smacker stojí na poličke zabudnutý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím si tento balzámek konečně pořídit:-)!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť