streda 26. júna 2013

e.l.f. Paletka 32 ks očných tieňov White (32 pcs Eyeshadow Palette & Brush)






Včera mi prišli dve krásne paletky od e.l.f., ktorým sa pri objednávke proste nedalo vyhnúť. Najprv som chcela len jednu, ale nerozhodnosť je veľmi zlá vec. A rozhodla hlavne úžasná cena 3, 80 €, ktorá priam núti objednať tieto paletky. To je vlastne aj pointou tejto rýchlej recenzie. Táto akcia trvá len do konca júna a  teda informujem síce pár dní pred ukončením, ale kým som sa spamätala a objednala... A možno si to niekto všimne :).
Takže paletky sa predávajú v dvoch variantách, jednou je Weekender a druhou  Jet Setter, obe paletky obsahuje matné a trblietavé tiene. Tu platí, že matné sú omnoho menej pigmentované a také tvrdšie a trblietavé sú jemné, ľahko sa nanášajú a dobre držia. Paletky prišli zabalené krásne v bielych krabičkách, v ktorých boli aj štetce a tie vždy potešia. Samotná paletka má biely plastový obal s priehľadným „okienkom“ (a ako vidno, mi jedna prišla už prasknutá). Paletka ma priehradku na aplikátor (pridaný štetec sa tam však už nezmestí) a v hornej časti obalu má úzke zrkadielko. 


Weekender
Je to taká nude a zemitá paletka. Prvé tri stĺpce tieňov sú veľmi slabé čo sa pigmentácie a viditeľnosti týka. Nedalo sa ich ani poriadne zachytiť na fotke.  Zato tmavé tiene, zvlášť tie trblietavé sú úplne dokonalé."Swatche" som robila po stĺpcoch a nie sú vydarené a trocha bledšie ako tiene na viečkach.
Jet Setter
Táto varianta teda obsahuje pestrejšie tiene. Prvé dva stĺpce sú prevažne v hnedých odtieňoch, ďalej nájdeme oranžovo-žlté, ružové, modré, zelené, fialové a šedo-čierne tiene.  Tiene sú celkom dobre pigmentované, teda hlavne tie trblietavejšie a tmavšie farby. Bledé (prevažne prvé tiene v stĺpci) je ťažšie rozoznať, po nanesení farebne splývajú a sú teda aj logicky málo výrazne. 

Paletky som vzhľadom na krátky čas (kvôli aktuálnosti) nestihla úplne vyskúšať a teda ani k výdrži neviem veľa povedať. Včera som ich skúsila tak na dve hodiny doma (samozrejme každé oko jednou paletkou :D ) a dnes som ich mala takmer od rána a keďže trocha pršalo a mne slzili oči, tak na jednom viečku narobili trocha neplechu. Ale to mi v takom prípade narobí každý tieň. Myslím, že vzhľadom na cenu vyzerajú byť takmer bezchybné. S tieňmi sa pracuje veľmi dobre, dokonca ani priložené aplikátory nie sú až také zlé, čo je u e.l.f. nezvyčajné. Pri nanášaní so štetcom tiene neprášili a dobre sa „premiešavali a tieňovali“. Ale ako som spomínala, tie matné tiene sú takej tvrdšej konzistencie a práca s nimi je trocha ťažšia, respektíve ich treba na aplikátor nabrať oveľa viac.
Vzhľadom k cene môžem vytknúť iba, pre mňa neustály problém, a to uzatváranie. Je to klasický „zaklapovací“ patent, ale keďže nemám nechty z ocele (ale z papiera asi áno :D), tak si musím vypomáhať. Po čase to snáď povolí viac. Ešte jedna vec, ktorá mi nie je príjemná, je zápach paletiek. Taký typický umelohmotný, mne pripomína zápach novej nafukovačky :D, ale to je už naozaj malichernosť. Za mňa určite paletky odporúčam, ale ktorú paletku ja neodporučím, veď ja som paletková uchylačka :D.


4 komentáre:

  1. Moc krásné paletky, taky plánuji si nějaké objednat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovedaťOdstrániť