sobota 20. apríla 2013

Rimmel BB cream



Záverečná práca v škole pohltila snáď všetku moju vyjadrovaciu schopnosť a ja len horko-ťažko dostávam zo seba akýkoľvek text. Ale tak skúsim :D.
O „BBčkach“ sa toho popísalo všade viac ako dosť. Hneď ako uzrel svetlo sveta Garnier, musela som ho skúsiť. Kúpila som hneď plné balenie (prečo nevyskúšam vzorku, keď treba?:D) a... pokračovanie je asi každému jasné. Proste som s nemým úžasom sledovala kozmetickú katastrofu. Odvtedy sú pre mňa BB postavené mimo môj záujem a je jedno či sú drogérkové, ázijské alebo akékoľvek. Vyskúšaním nepohrdnem, ale ani o to už moc nemám záujem. Ak mám pravdu povedať, ja vlastne ani nechápem na čo sú. Prednedávnom sa ku mne predsa len jeden BB cream dostal tiež vo vzorke, ktorá mi ale vydržala dosť dlho. Ale v tomto prípade som s kúpou plného balenia spokojná. Konkrétne je to BB cream od Rimmelu v odtieni medium. Farba obalu je mierne klamlivá a v podstate aj farba obsahu, keďže sa po nanesení naozaj dokonale prispôsobí. Má veľmi príjemnú vôňu. Konzistencia je taká trocha hustejšia, akoby penovitá, ale nanáša sa veľmi dobre. Navyše stačí ho vytlačiť skutočne máličko, aby vystačil na celú tvár. Po nanesení je pleť naozaj hebká a čo je dôležité, takmer vôbec sa neleskne. To považujem za plus hlavne na základe porovnania s Garnier. Jediná vec, čo nepoteší, je výdrž. Na tvári vydrží krátko alebo lepšie povedané - tak normálne akurát na BB cream. Používala som ho aj cez túto krutú zimu a môžem povedať, že pleť aj tak celkom dobre hydratoval. Myslím si, že aj, v rámci možností, dobre kryje. Keďže mám obdobie, keď mám pleť vcelku dobrú, neviem to celkom objektívne posúdiť. Ale nejaké tmavšie fliačiky a mierne začervenania na určitú dobu rozhodne schová. Farbu pleti celkovo zjednotí, čo je konkrétne pre mňa veľmi dôležité, keďže nepotrebujem zakryť výrazné „katastrofy“ na tvári, ale každé ráno musím nejako zakryť to, že som asi fľakatý zombie. Keďže sa to počas dňa zlepšuje, tak je na to naozaj toto BBčko ako stvorené. Hlavne ak človek prechádza fázou (vývinu:D), keď sa pre neho stalo dôkladné a bezchybné  nanášanie makeupu neskutočne otravnou a zbytočnou záležitosťou.  Aj preto sa teším, že je konečne krásne slnečno a teplúčko a moja pleť nadobudla smer dokonalosť, lebo som sa behom pár dní neuveriteľne opálila a  pomaly už nepotrebujem okrem obyčajného krému nič. Tak málo mi stačí ku šťastiu :).



Materské znamienko mierne prekryl
Takže ak si to zhrnieme: ak hľadáte lacnejší BBcream z drogérie, ktorý sa krásne prispôsobí pleti a zjednotí ju, tak kúpou tohto nič nepokazíte. Samozrejme, ako vždy, nemusí vyhovovať každému. V porovnaní so skutočným BBčkami to asi nebude žiadna sláva, ale myslím, že tie menej náročné naozaj uspokojí. Či som jediná, čo je s ním spokojná? :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára