pondelok 27. mája 2013

Dermacol Nutri Lash Mascara




Konečne mám po štátniciach. Na tento pocit šťastia a úľavy som čakala dlho, aj kvôli tomu, že som sa nevedela dočkať blogu. Ale ako to chodí: s veľkým šťastím a radosťou ide ruka v ruka aj odvrátená strana. Ale život je už taký a aj straty a smútok k nemu patria. No dosť môjho súkromia, to nikoho nezaujíma.
Dermacol riasenky patria už dlhodobo medzi moje obľúbené. Najvernejšia som asi Rapid Grow, ktorá síce u mňa nevyvolala urýchlený rast, ale predlžuje úplne úžasne. Takisto som istý čas používala Night Grow Lash Serum, ale to asi len preto, že som ho dostala k Rapid Grow. Taktiež žiadne zázraky, ale na také menšie „nadzdvihnutie“ rias, keď sa nelíčim v lete je úplne dokonalá. Ale dnes chcem prezentovať svoje skromné postrehy na Nutri Lash riasenku. Táto vyživujúca a predlžujúca riasenka by mala podľa výrobcu stimulovať rast, obnovovať riasy, vyživovať, zabraňovať vypadávaniu a samozrejme dodať dĺžku. Riasam by mala dodávať lesk. Balenie je v podstate rovnaké ako pri Rapid Grow, ale je zelené. Tak sympaticky a na riasenku neobvykle zelené :).
Kefka je čo sa veľkosti týka akurát, aspoň pre mňa. Nie je prehnane veľká a tým pádom nehrozí otlačenie po celom viečku. Je však zaujímavo tvarovaná, má niečo ako „kopčeky“. Teda podľa oficiálnych informácií je to bublinková kefka. Každopádne zaujímavá, ale v jej záhyboch sa zachytáva trochu viac farby. Konzistenciu nemá nejako príliš tekutú, čiže nie je potrebné ju nechať odstáť pár dní. Nanáša sa ľahko, nežmolkuje a riasy všeobecne nezlepuje (odhliadnuc od toho, že ja budem mať zlepené riasy vždy). A čo je samozrejme najdôležitejšie: predĺži naozaj krásne. Aj z krátkych rias vyčarí výrazne čierne krásne riasy. A myslím, že ak máte aspoň trocha dlhšie riasy ako ja (a to teda máte :D), tak vytvorí  excelentnú dĺžku. Kamarátka ktorá ju skúšala a má prirodzene dlhé riasy s ňou dosiahla naozaj neuveriteľný efekt.  Po nanesení dvoch vrstiev sú riasy stále ľahké a tým pádom ani nestrácajú vytočený tvar. 

Riasenka bez menších problémov vydrží celý deň bez opadávania a šmúh. Odlíčiť ide tiež bez problémov. Pokiaľ viem predáva sa len v čiernej farbe a v priemere stojí 7 - 8 Eur, objem je takých klasických 8 ml. Pre mňa získava všetky body, ktoré môže. Je to ďalšia riasenka od značky Dermacol, ktorú si určite opätovne kúpim.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára