sobota 30. marca 2013

Pleťové masky BALEA





Výber pleťovej masky mi robí vždy problém, rovnako aj  peeling. Ten som našťastie už dávnejšie vyriešila polodomácou verziou,  teda zmiešaním kryštálového cukru a čistiaceho gélu. Napriek tomu, že aj domácich receptov na masky je viac ako dosť a rozhodne neobsahujú chémiu ako tie „hotové“, mám radšej tie.  A najlepšie zlupovacie. Bude v tom asi nejaká úchylka, ale baví ma to :D. V poslednej dobe som vsadila na značku Balea a ich vrecúška s jednorazovými maskami.  Balenie je rozdelené na dve časti po 8 ml, teda pre dve použitia.

  Prvou je maska s malinovou vôňou a vanilkovým extraktom. Vôňa síce sľubná, ale v skutočnosti tak jemná, že rozmaznanie zmyslov sa nekoná. Maska má obsahovať aj mandľový olej a panthenol. Mala by chrániť pred vysušovaním. Keďže mám len z času na čas nejaké tie suché fliačiky nemôžem odprisahať, že je to tak :). Konzistencia je taká stredne hustá, je mierne ružovkastá a pripomína mi malinový jogurt, mňam :). V tomto prípade sa mi zdá, že by som mohla množstvo na jedno použitie ešte rozdeliť. Celkovo jej nemám čo vytknúť, ale zázraky sa po nej nedejú.
Každopádne pleť je po použití jemná a nie je napnutá. Počas pôsobenia nie je cítiť žiadne reakcie. Odporúča sa nechať ju pôsobiť 10 – 15 minút a zotierať suchou kozmetickou utierkou. To zotieranie ide trochu ťažšie, pretože je pomerne mastná, takže treba si nachystať viac ako len jednu utierku.



Prosím prepáčiť nekvalitná fotku a navyše už otvorené balenie. 
Druhou maskou je moja obľúbená zlupovacia. Ide o masku na hĺbkové čistenie pleti a vyhladenie. Odstraňuje maz, nečistoty a odumreté bunky. Tú ja poznám v dvoch variantoch. Predpokladám, že ide len o staršie a novšie zloženie. Obe svojou konzistenciou aj farbou pripomínajú med. Bohužiaľ vôňou vôbec nie. V tomto prípade som nesmierne vďačná za vynovenie. 
Staršie zloženie obsahuje extrakt z jantáru a po otvorení vrecúška som myslela, že si idem na tvár nanášať snáď žieravinu. Vôňa, teda skôr chemický pach mi doslova nahnal slzy do očí a to ani nehovorím, keď som si ju naniesla bližšie k očnému okoliu. Katastrofa. Napriek tomu všetkému som to riskla a nakoniec bez problémov zvládla. Po chvíľke jemne štípala a hriala, to s postupným zasychaním ustalo. 
 

Nové zloženie obsahuje extrakt z marhúľ. To je aj hneď poznať, po otvorení vonia celkom príjemne a hlavne...žiadne slzy v očiach. Ani neštípe, ani nehreje. Schne oveľa rýchlejšie, čiže netreba ju mať ani tých 10 – 15 minút. Po zaschnutí na pokožke ostane také niečo ako fólia a celkom komické je niečo popritom hovoriť, lebo nejako s tým nedokážem naplno otvoriť ústa. Rozdiel vidieť dosť aj v zlupovaní. Zatiaľ čo prvú som zlupovala vždy v častiach a chcelo to opatrnú prácu, aby som si neurvala polovicu ksichtu, táto nová sa mi krásne bez problémov zlupla úplne celá. Výsledok je po oboch rovnaký, odstráni odumreté bunky, čo môžete na tej stiahnutej hmote aj pekne vidieť. Pleť je neuveriteľne jemná a hladká. Pre mňa má plus aj za to, že sem tam vytrhne nejaký ten „neviditeľný blond“ chĺpok. Musím však upozorniť, že pri nanášaní treba dávať pozor a obchádzať obočie a vlasy. Ak teda samozrejme nechcete vydepilovať komplet obočie :).

 Tou malinovou maskou sa nedá podľa mňa nič pokaziť. Zlupovacia, ak sa s ňou zachádza opatrne je podľa mňa dokonalá, čo sa požadovaného efektu týka. Obe môžem len odporučiť, ale treba prihliadnuť na typ pleti. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára