pondelok 4. marca 2013

e.l.f. Baked Eyeshadow Palette (NYC)



V pláne som mala úplne inú recenziu, ale keďže mi v piatok prišla objednávka od „elfíčka“, plán sa zmenil. Okrem štetcov, konečne poriadneho nude rúžu, balzamu a zopár quattro tieňov mi prišla aj paletka vypalovaných očných tieňov, ktorú samozrejme už intenzívne tretí deň skúšam.
Pôvodne som mala v košíku aj variantu California, ale rozhodla som sa len pre NYC. Predsa len tých hnedých, zemitých, neutrálnych a zlatých odtieňov mám až príliš. Nakoniec sa ich pár nájde aj v tejto paletke. 
 Paletka prišla zabalená v peknej čiernej krabičke a takisto samotný elegantný obal paletky je čierny a nachádza sa na ňom len názov. Je teda taký klasický matný čierny, čiže daktyloskopickú prax môžete rozbehnúť v plnom prúde :D. Ale zasa musím povedať, že to nie je ani zďaleka také zlé ako na mojich väčších paletkách.
 Po otvorení obalu sa vám naskytne pohľad na 10 malých vypuklých tienikov, ktoré sa vám odrážajú v zrkadle, ktoré je umiestnené na celej protiľahlej strane, z čoho som ja nadšená. Tiene sú všetky viac, či menej trblietavé a teda trblietky z nich lietajú jedna radosť, čiže si určite nejaké pod očami a na líčkach nájdete, ale myslím, že časom ich toľko nebude.  Ja som ich zatiaľ skúšala len klasicky, teda „na mokro“ a trblietok bolo dosť. 

Horný riadok tvorí 5 svetlých tieňov. Krásna staroružová, ktorá sa hneď stala mojím favoritom, dve takmer identické jemné telovo-zlaté farby, medzi nimi je intenzívna biela, ktorá má ale zlatý shimmer, čiže nepôsobí na viečku moc ostro a posledný je dokonalý strieborný tieň. Dolný rad tvoria tmavé a logicky oveľa viac pigmentované tiene. Celkom slušne tmavá čierna, mierne trblietavá hnedá, šedočierna s väčšími trblietkami, následuje zlatočiernohnedošedá (alebo tak nejako:D) a posledná, podľa mňa najkrajšia, tmavomodrá.  
Myslím, že tiene sa dajú krásne prekombinovať. Ak nerátam trblietky, tak neprášia, čo je dúfam dlhodobý stav. Oko krásne rozžiaria a vcelku vydržia dosť, aj keď nejakú extrémnu skúšku ešte nezažili. 
Skúšala som ich s bázou aj bez nej, na fotkách sa mi bohužiaľ nepodarilo zachytiť nejaký výraznejší rozdiel (horná polovica je bez bázy a plynule prechádzajú „do bázy“, chápete dúfam :D).


S bleskom

Bez blesku

Ich cena je 10 eur, čo je podľa mňa prijateľné. Vraj je to dupe Sephora Moonshadow Palette, In The Dark. Pozerala som len oficiálne fotky a tiež si myslím :). Ja nemám zatiaľ paletke čo vytknúť, síce by som sa privítala viac pigmentovaný horný rad svetlých tieňov, ale to je minimum, takže celková spokojnosť.




2 komentáre:

  1. na pohľad vyzerajú veľmi pekne:), ani som nevedela, že Elf niečo takéto v sortimente má, dlho som nebola na ich stránke..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemajú ju až tak dlho, ale oplatí sa tam popozerať:)

    OdpovedaťOdstrániť