sobota 23. februára 2013

Maska na vlasy Loréal Elseve Arginin Resist X3



O svoje vlasy sa snažím príkladne starať, keďže to aj potrebujú a aj som na ne dosť zaťažená. V poslednej dobe skúšam mnoho produktov v márnej snahe nájsť niečo, čo ma očarí a poprípade ma cez noc obdarí krásnou hustou hrivou :). V stave akútnej potreby kúpiť si masku na vlasy som mala na výber z troch možností. Jednou z nich bola práve Elseve Arginin Resist X3 a rozhodla som sa pre ňu, asi len preto, že mi prišla v ten moment najschopnejšia (napriek tomu, že nemá zloženie ideálne).

 Mala by obsahovať posilňujúce sérum, ktoré vyživí oslabené a lámavé vlasy. Maska sa nanáša do dĺžok a nechá sa pôsobiť 2 - 3 minúty.
Balenie je vizuálne lákavé, horšie je to s naberaním, ale tak klasika no. 
Konzistencia je krémová, trocha redšia ako masky, ktoré som mala doteraz. Voní celkom intenzívne, dokonca aj z vlasov ju cítiť dosť dlho. Našťastie je to vôňa príjemná (aspoň pre mňa), ničím nevyniká spomedzi vôní iných vlasových produktov, pripomína mi vôňu farieb na vlasy Palette. Z vlasov sa zmýva pomerne jednoducho a zanecháva ich jemné a samozrejme uľahčuje rozčesávanie. Dočítala som sa, že vlasy mastí čo teda moja skúsenosť popiera, ale každá máme úplne iné vlasy. Pozorovanie výsledkov chce určite dlhší čas používania, ale môžem povedať, že sa mi už tak nelámu, ale či je to naozaj touto maskou (používam toho oveľa viac) nemôžem 100% potvrdiť. Vlasy sa mi po nej nezdajú také jemné ako predtým, čo je logické, keďže by vlas mal byť pekne obalený „všemožnými zázračnými haraburdami“ :D.

 A napriek tomu, že je počasie priam vhodné na kompletné zničenie vlasov, nepozorujem žiadne poškodenie, čo ma náramne teší.  Končeky vlasov sa mi zatiaľ od posledného zostrihania nerozštiepili, ale to takisto môžem prisúdiť zoceleniu farbením, alebo kondicionéru, ale tak naozaj nevylučujem ani to, že je to zásluha tejto masky. Množstvo vypadnutých vlasov je u mňa veľmi individuálne (asi podľa toho ak osa vyspím :)), ale po česaní mi neostane v umývadle toľko poodlamovaných končekov ako kedysi. 
Za seba môžem povedať, že ak by som bola vo vlasových produktoch stála, tak si ju určite znova kúpim.Každopádne ťažko ju s pevným presvedčením odporučiť, keďže naozaj nikto nemáme rovnakú štruktúru a typ vlasov. Ale ak máte divné vlniace sa, nepríjemné a vo vlhku všemožne krútiace sa vlasy (ako ja :)) možno to bude správna voľba.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára